luni, 28 mai 2012

Pui caprese la cuptor

Pui caprese la cuptor

Ingrediente:

1 piept de pui
4 rosii prunisoare, taiate felii de cca 1cm grosime
150 gr mozarella, taiata felii de cca 05 cm crosime (eu am folosit cascaval)
4-5 fire de busuioc proaspat
4 catei de usturoi
o ceapa mica, taiata marunt
o lingura rasa de pasta de ardei iute (eu nu am pus pentru ca nu imi place ardeiul iute)
5 linguri de ulei de masline
sare, piper

Preparare:

     Se taie pieptul de pui in cubulete. Separat, se prepara o marinata din 3 linguri de ulei de masline, ceapa, usturiul tocat marunt, pasta de ardei iuti, sare si piper dupa gust. Punem puiul intr-o punga, turnam peste marinata si amestecam bine, astfel incat toate bucatile de pui sa fie acoperite cu marinata. Se tine puiul astfel pregatit la frigider minim 2 ore.
     Prajim apoi puiul, cu tot cu sosul in care s-a marinat, intr-o tava teflonata, fara adaos de grasime, pentru ca marinata e pe baza de ulei. Dupa ce s-a rumenit puiul, punem intr-o tava mica 2 linguri de ulei si incepem sa cladim: un strat de rosii, apoi un strat de mozarella, frunze de busuioc, 1/2 din cantitatea de carne de pui apoi inca un strat din fiecare, pana la terminarea ingredientelor.
     Este important ca ultimul strat sa fie de mozarella si busuioc, peste carne, pentru a se rumeni frumos. Dam tava la cuptor, aproximativ 30 minute, sau pana e bine rumenita mozarella.

Pofta buna!

--Multumesc Teo's Kitchen pentru reteta! --

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu