joi, 31 mai 2012

Mancarica de mazare cu sos de carne

Mancarica de mazare cu sos de carne

 

     M-am tot gandit la o reteta de mancarica de mazare ca sa ii placa si sotului meu, asa ca am combinat ce ii place lui mai mult: carnita cu carnita, asa ca iata ce am facut:

Ingrediente:

mazare (eu am pus mazare de la borcan)
porumb fiert (o cutie mica)
sos de rosii (aproximativ 0.5 l)
250 gr carne tocata de pui
5-6 felii de carnati traditionali afumati
marar
busuioc
2-3 foi de dafin
sare, piper
un pahar de vin (alb sau rosu, dupa preferinte)
o lingura de bulion
2 fire ceapa verde

Preparare:

     Se pune mazarea la fiert impreuna cu cateva foi de dafin pentru aproximativ 20-25 min ca sa se inmoaie bine. Separat se pune la calit in putin ulei sau unt ceapa taiata rondele mici. Dupa ce se inmoaie putin, se adauga carnea tocata, sare si piper. Se lasa sa se caleasca bine carnea si se adauga paharul de vin. Se acopera tigaia cu un capac si se lasa sa fiarba la foc mic pana scade sosul de vin. Cand a scazut aproape de tot sosul de vin, se ia capacul de pe tigaie si se adauga feliile de carnaciori. Se caleste bine toata compozitia si apoi se adauga sosul de rosii si bulionul si se mai lasa cca. 5 min la fiert la foc mic. Cand este aproape gata se adauga si porumbul.
     Se toarna toata compozitia peste mazarea fiarta si se amesteca. Se serveste cu putin marar.

Pofta buna!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu