luni, 28 mai 2012

Ciorba de pui - cu ce ai prin casa

Ciorba de pui - cu ce ai prin casa



     Azi imi era pofta de o ciorba de pui, insa nu aveam prin casa cam tot ce se pune intr-o ciorba/bors de pui asa ca am incropit o ciorba foarte buna cu ce am gasit prin frigider. Iata reteta:

Ingrediente:


Apa (cca 2 litri), carne de pui (eu am avut 2 bucati de spate de pui), 1 morcov, rosii (aveam doar 3-4 rosii cherry foarte zemoase), marar, patrunjel, loboda, leustean, ceapa verde, bulion, bors, sare, piper. Optional: smantana

Preparare:


     Se pune apa la fiert impreuna cu carnea de pui si putina sare sau Vegeta/Delikat. Se lasa sa fiarba bine carnea si treptat se adauga morcovul taiat in cubulete, ceapa taiata cat mai fin (sau mai mare daca asa va place), verdeata. Se lasa sa mai dea un clocot si se adauga bulionul. Dupa ce a mai fiert putin, se adauga bors dupa gust.
     Se poate servi cu smantana si ardei iuti.

Pofta buna!

Si ca sa va amuzati putin:

Reţeta de supă de pui de criză:
- Apă pui, sare pui, pui nu pui că n-ai ce pui... şi mănânci ce pui!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu